اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دامغانی: سال ۹۹ باید سال گشایش‌ها باشد+ فیلم

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سال ۹۹ باید سال گشایش‌ها باشد و با همت و جهاد همگانی همه مسؤولان و مردم این گشایش رقم بخورد.

دامغانی: سال ۹۹ باید سال گشایش‌ها باشد+ فیلم

سردار حمید دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: سال ۹۸ با مسائل مختلفی روبه رو بودیم؛ ابتدای سال موضوعات مرتبط با سیل و پس از آن مسائل مختلفی رقم خورد و مشکلاتی را برای مردم و کشور ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاید یکی از اساسی‌ترین مسائل سال گذشته، شهادت سپهبد شهید سلیمانی، قهرمان ملی ما و قهرمان ملل مسلمان منطقه بود و همه ما را داغدار کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پس از آن هم انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی برگزار شد و ملت ایران با تمام هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان، از آن سربلند بیرون آمد.

دامغانی افزود: اتفاقات مثبت و منفی و تلخ و شیرین زیادی در سال گذشته رخ داد و حتی اتفاقات تلخ که رقم خورد، باعث شد تا ظرفیت‌های جدیدی برای کشور ایجاد شود و باید بتوانیم از این اتفاقات فرصت خلق کنیم.

وی تصریح کرد: از این اتفاقات در راستای انسجام اجتماعی و در جهت در جهت قوی‌سازی خود تجربیات زیادی را کسب کردیم و سال ۹۹ باید سال گشایش‌ها باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: با همت و جهاد همگانی همه مسؤولان و مردم این گشایش باید رقم بخورد و مردم نیز کمک کنند.

این ویدئو را ببینید:

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول